Dag Marie-Anne en equipe,
Hierbij wil ik zo maar eens laten weten hoe erg tevreden we zijn over uw product boerken. We kopen dit product al jaren en zijn nog steeds versteld van de continuïteit van het product qua uitstraling,kleur,rijpheid en bovenal de excellente smaak.
Ik zou zeggen doe zo voort!
Ik was zelf 35 jaar in dienst als logistiek manager van een groot vleeswarenbedrijf en besef goed wat het is om product constant op een hoog peil te houden.
"Dag Mevrouw Denil,
Naar aanleiding van uw passage op VT4 heb ik mij in de Colruyt laten verleiden tot jullie boulogne worst. Overheerlijk. Proficiat, doet nog eens deugd om zoiets lekkers en ambachtelijk te eten. Ik hoop dat u er ook zal in slagen om een volgende generatie klaar te stomen om met dezelfde inzet een eerlijk product voor de consument te leveren. Voor ons geen spaanse tapas meer.
Bedankt voor het genot!"

"Hallo,
Ik ben een Oostendse maar woon al 30 jaar in Portugal zonder nog naar België terug te komen. Als kind was dat de regelmatige toespijs en tot ik in '85 naar hier kwam, kocht ik als volwassene ook regelmatig mijn Boulogneke op de markt in Oostende de donderdag. Nu ben ik de gelukkigste mens als er iemand die op bezoek komt mij een boulogneke als cadeau meebrengt wat tegen de kerst weer het geval is. Watertandt al!! Toch zo spijtig dat dát hier niet te krijgen is."

"Beste, ben net aan 't genieten van een verse boterham met het lekker paardenvlees. Wou toch wel even laten weten dat ik da echt top vind. Doe zo verder. Vriendelijke groet, "

"Ik kocht vorige week in Makro enerzijds en Albert Hein anderzijds, uw producten, een boerke en filet d'anvers.
Van nu af aan is het steeds DE NIL, nooit koop ik nog salami of filet d'anvers van een ander merk! Uw producten zijn simply the best! Heerlijke smaak!"

